eSZOK Interaktywne formularze



Umów bezpłatną prezentację


O MODULE

CO ZYSKUJESZ:


  • Personalizacja procesów – Tworzenie formularzy dostosowanych do Twoich potrzeb pozwala lepiej dopasować narzędzie do działalności.
  • Eliminacja papierowej dokumentacji – Archiwizacja i obieg dokumentów w formie elektronicznej zmniejsza koszty i ułatwia dostęp do danych a także ich przeszukiwanie i filtrowanie.
  • Oszczędność czasu – Automatyczny import danych eliminuje ręczne wprowadzanie i redukuje ryzyko błędów.
  • Lepsza kontrola nad dokumentami – Możliwość śledzenia statusu formularzy pozwala na bieżąco monitorować postępy i zarządzać procesami.

O MODULE

FUNKCJE, KTÓRE
OTRZYMUJESZ:


Tworzenie i projektowanie formularzy

  • Możliwość tworzenia szablonów formularzy o rodzaju standardowym i własnym, dostosowanych do indywidualnych potrzeb użytkownika.
  • Projektowanie formularzy zawierających różnorodne dane, takie jak informacje pracownicze, zgłoszenia członków rodziny, rejestracja nowego klienta, zgłoszenia środków trwałych, umowy czy wnioski do biura rachunkowego.

Udostępnianie i eksport/import formularzy

  • Udostępnianie stworzonych formularzy wybranym klientom, co ułatwia zbieranie niezbędnych informacji.
  • Możliwość eksportu i importu szablonów formularzy pomiędzy biurami rachunkowymi, co wspiera standaryzację procesów i współpracę między firmami.

Drukowanie i archiwizacjay

  • Opcja wydruku utworzonych formularzy, co jest przydatne w przypadku potrzeby posiadania dokumentacji papierowej.
  • Obieg dokumentów, katalogowanie i archiwizacja formularzy, umożliwiające łatwy dostęp do e-formularzy i załączników.

Integracja z systemem Comarch ERP Optima

  • Automatyczny import danych z wypełnionych formularzy o rodzaju standardowym, bezpośrednio do systemu księgowego, co minimalizuje ryzyko błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych.

Dodawanie załączników i korespondencji do formularza

  • Możliwość dodawania i pobierania załączników do formularzy
  • Moźliwość udostępniania czatu do wybranego szablonu formularza i prowadzenia korespondencji miedzy stronami (pracownik, klient, biuro rachunkowe)

Przeszukiwanie i filtrowanie

  • Przeszukiwanie, sortowanie i filtrowanie listy formularzy, co ułatwia zarządzanie dużą liczbą dokumentów.
  • Możliwość przeszukiwania po nazwach , opisie czy statusie formularza, co pozwala na szybkie odnalezienie formularza.

KOSZTY

CENA
MODUŁU:


4.000 zł

Wyślij zapytanie

Cena nie zawiera kosztów instalacji, konfiguracji i szkolenia.


moduł zintegrowany z Comarch ERP Optima

Podane ceny netto (w PLN) nie zawierają podatku VAT. Publikowane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.