O MODULE
FUNKCJE, KTÓRE
OTRZYMUJESZ:
Tworzenie i projektowanie formularzy
- Możliwość tworzenia szablonów formularzy o rodzaju standardowym i własnym, dostosowanych do indywidualnych potrzeb użytkownika.
- Projektowanie formularzy zawierających różnorodne dane, takie jak informacje pracownicze, zgłoszenia członków rodziny, rejestracja nowego klienta, zgłoszenia środków trwałych, umowy czy wnioski do biura rachunkowego.
Udostępnianie i eksport/import formularzy
- Udostępnianie stworzonych formularzy wybranym klientom, co ułatwia zbieranie niezbędnych informacji.
- Możliwość eksportu i importu szablonów formularzy pomiędzy biurami rachunkowymi, co wspiera standaryzację procesów i współpracę między firmami.
Drukowanie i archiwizacjay
- Opcja wydruku utworzonych formularzy, co jest przydatne w przypadku potrzeby posiadania dokumentacji papierowej.
- Obieg dokumentów, katalogowanie i archiwizacja formularzy, umożliwiające łatwy dostęp do e-formularzy i załączników.
Integracja z systemem Comarch ERP Optima
- Automatyczny import danych z wypełnionych formularzy o rodzaju standardowym, bezpośrednio do systemu księgowego, co minimalizuje ryzyko błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych.
Dodawanie załączników i korespondencji do formularza
- Możliwość dodawania i pobierania załączników do formularzy
- Moźliwość udostępniania czatu do wybranego szablonu formularza i prowadzenia korespondencji miedzy stronami (pracownik, klient, biuro rachunkowe)
Przeszukiwanie i filtrowanie
- Przeszukiwanie, sortowanie i filtrowanie listy formularzy, co ułatwia zarządzanie dużą liczbą dokumentów.
- Możliwość przeszukiwania po nazwach , opisie czy statusie formularza, co pozwala na szybkie odnalezienie formularza.